20. oktoober 2015

Reaalsus

Siin need asjad ikka üldse ei liigu.. Mujal käib elu ja muutused ja elumerelained voolivad luiteid ja siluvad kive.. aga siin ulub tuul lävepaku alt nukrat vanaviit... 

Enamus mu helitehnikast on maha parseldatud. Võim: müüdud. Zoomi plokk: müüdud. Micron: müüdud. See viimane läks parematesse kätesse, mis teda juba nii ehk nii tihedamini kasutanud olid kui mina. 

Vahepeal jõudsin isegi tsikli osta. Honda CB600f Horneti, millele ma andsin nime Matilda. Selline:


Tsikkel: müüdud. 

Ehk siis tagasi poodi viidud, kus sain hea diili, et pool rahast sain sulli ja pool rahast läks ettemaksuks järgmisele masinale. Seesama, mis mu soovinimekirjas number 1 on! Kevadeks peaks kätte saama. 

Kõige selle valguses, et asjad siin sedasi kummi lohistuvad... ee.. ehk siis nagu ei liigu eriti ja see blogi mu edevust piisavalt ei toida, siis otsutasin juutjuubi edasi liikuda. ElectroMoto nime all kavatsen hakata vlogisid tegema ja põhimõtteliselt jätkata umbes samas võtmes kui siin, et dokumenteerida toimuvat ja tehnikat ja päevakordseid teemasid, aga panen sinna juurde liikuva pildi ja oma muusika. Ja teen seda inglise keeles, sest panustan suurema publiku peale. Ja üldse ei häbene seda. =)

Sissejuhatav video on selline:


Ja kanal on siin: 


ElektroMargus praegu lõpetab. Ma tulen siia veel tagasi. 

Kommentaare ei ole: